Wednesday, December 14, 2011

Stalker..?admire..?

Salam..

Hurmm..sounds good jer kan title tuh..tapi ape nak buatkan..kih3x..aku rase sangat bersalah jika aku telah 'menyentuh' mana2 hati yang bergelar wanita yang tanpa aku sengajakan..tapi dalam ketidak sengajaan itu aku telah melanggarnya..maaf dan ampun aku pinta..tapi, aku tak mampu nak buat pengakuan maaf..sebab aku tak tau sejauhmana kebenarannye..heyy..bukan syok sendiri ahh..tapi, kate org sekilas ikan di air, kutahu mana jantan dan mana betinanya..dan melalui beberapa teman aku diajukan perkara ini..fakta: ade 'org' mentioned kat aku..

Namun, aku kene bertanggungjawab ke atas stalker2 aku..tp harus ker..?sebab itu hak dialah nak stalker2 aku kan..tp kalau setakat stalker2 je ok lagi kut jgn sampai hatinye rase telah disentuh..hurmm..kate imam al-ghazali, "jangan sesekali kau sentuh hati wanita.."hurm..aku ke yang bersalah dalam hal ini..?sedang cube muhasabah diri agar tidak lanjut rase bersalah setelah atas ape yg dah terjadi..kene cube buat macam biase kalau taknak rase terus bersalah..jgn 'ditinggalkan' mereka sendirian dan keseorangan..tp camne?buat berlagak2 mcm takde ape2 yg jadik..?atau buat tak layan dgn mereka..?atau lupekan terus lah, anggap aku dan mereka saling tak mengenali antara satu sama lain..tp tak boleh..kene jujur dgn situasi dan keadaan..so, tabahkan diri..layan mereka sebaiknya ikut had sempadannye..

No comments:

Post a Comment