Monday, November 21, 2011

Miss you..

Salam..

Hai..macam ni lah penangannya bila hati sudah diikat yer..kalau sebelum nih, kasih dan rindunya lain..tapi yang ni, dia lain semacam whoaa..hahaha..ape nak buat, takdir engkau begitu wahai aku oii..kalau nak bagitau aku rindu kang, cam kerap sangat plak..sebab baru2 nih sebut rindu, ari tu sebut rindu, entah esok lusa rindu lagi..kang fed up plak..hahaha..tapi kate orang adatlah tu, masih diawal ni semuanya indah kan..tapi aku tak meletakkan limit dalam hubungan kasih hidup aku..semoga ia kekal nan abadi..al-lumrahnya alam, beginilah kehidupannye kan..so, selagi rindu dan kasih itu masih bertapak..abadikanlah ia menjadi pengikat untuk selamanya..semoga kasih dan rindu ini mendapat rahmatNya..rindu isteri saya..huhuhu..

No comments:

Post a Comment