Tuesday, November 1, 2011

Banyak perasaan menguji..

Salam..

Hmm..nampak sangat2lah complicated kan title tuh..whateverpun, hari ni date agak cantek..01 November 2011 bersamaan 01.11.2011..hurmm..well, harap kelihatan cantiknya nombor tu tak mengganggu aku dalam saat-saat hari menjelangnya aku akan diijabkabulkan..hik3x..namun, ape yang hendak dihilight di sini adalah bukan yang cantiknya angka itu tapi, menjelang akhir2 ni banyak perasaan menguji..benar2 menguji..maafkan aku sebab mungkin telah ditakdirkan jodoh aku telah sampai sewaktu ini..bukan dengan kamu-kamu tetapi ketentuan tuhan itu telah memberikan kata hukumnya bahawa jodoh aku adalah dengannya..

Kenapa banyak perasaan menguji..ujian mungkin..tapi sangat beban ujian ini aku rasakan..dalam rasa, gembira muncul duka, muncul kasihan dan muncul juga marah juga geram..tetapi perasaan dan hati tidak boleh dikesampingkan jika kita tidak mengawalnya..aku terkelu..sama sekali terkelu..sangat2..apakah semua ini..?ya, itu satu ujian..ujian yang didatangkan tika mana Allah itu hampir kepada hambaNya..sepatutnya aku gembira dan sepatutnya juga aku boleh merintanginya tetapi..ahh..tak tau nak kata apa..aku bermohon dan redha agar aku diberi kekuatan dan dugaan yang mendatang akan dapat aku tanggung dengan PASRAH dan REDHO..

No comments:

Post a Comment