Sunday, October 9, 2011

Please..tengok cermin..

Salam..

Kadang kale kite terpakse biasakan diri dengan situasi yang entah ape2 entah..apekah yang entah ape2 entah tu..ia adalah situasi di mana kite dikelilingi oleh orang yang pade zahirnye agak bagus, tapi bagusnye tidak bertempat..officially, aku admit jugak 'engkau' bagus..so, kalau ko tau nih..

Bersyukur dan berbanggalah sebab aku kate engkau bagus bilamana ade orang yang cube melihat engkau seorang yang 'tidak bagus'..sendiri mau ingatlah wei..tapi aku terpakse berhadapan dengan situasi tu jugak memandangkan aku ni pun bukanlah bagus sangat..har har har..at least aku mengaku aku nih tak bagus kan..

Tapi ape2 pun aku harap engkau boleh fleksibel la dengan aku ni wahai kawan yang aku tak mau sekali2 labelkan engkau kat sini walaupun kau tak tau..tapi, ade orang tau..so, aku nih ape..?pengecutlah kann..ha ha ha..ade aku kesah..?!tapi semoga situasi akan bertambah baik sebab dalam pengecut aku, sebenarnye aku cube menjage silaturrahim kite..ko ado?!ha ha ha..

No comments:

Post a Comment