Tuesday, October 11, 2011

Perasaan dan perasan..

Salam..

Perasaan atau perasan..?hahaha..too complicated gak nih..ape pun semua orang ade soul nih kan..well, tapi tak semua orang boleh share ape yang soul mereka alami..tapi sekadar kate orang tu skit2 bleh la beb sebab sharing is caring kan..well..mengimbas tentang soul perasaan aku lately nih, hurmm..memang ditakdirkan aku nih jenis yang agak complicated skit la kut..may b, tapi ape pun kejadian Allah ke atas diriku adalah suatu kejadian yang sangat indah dan sempurna..hahaha..betul ape kan..kite semua nih kejadiaan atas penciptaan olehNya yang sangat istimewa kan..kan..kan..tp normal lah tu kalau masing2 ada waktunya moodnye baik atau sebaliknya..

Back to the story begin..memang ade ketikanya jiwa kite nih ade je tak kena dengan jiwa orang lain..nak memberontak ade..bengang ade..frustrated ade..pendek cite..macam2 adelah..yer lah, kite pun bukannye selalu boleh tarbiyah diri supaya sentiasa sabar..sabar..sabar..tapi kadangkala terselit jugak kurang sabarnye..hahaha..tapi kan kadang kala perasaan kurang sabar kite pun tak bertempat kan..nak buat camne..kalau mood dia cun..ok lah..kalau sebaliknya, sendiri mau ingatlah..tapi pandai2lah kita controll sebab sekeliling kite kan makhluk juga..so bertoleransilah..storinye ade yang suke sangat nak ngusik time2 jiwe aku tak tenteram nih..tp ape boleh buat..sabarrr..

Dalam pada jiwe aku tak tenteram tu..wah!ade insan yang sedar dan perasan dengan kondisi aku..hahahaha..nampak sangatlah kan aku diperhatikan dalam diam..rase cam diadmire plak..hahaha..perasan!tp sungguh murni niat mereka itu..dlm pada aku rase cam nak buat muke tebal patblas inci jer..hahaha..tp apepun, walau ape pun perasaan kite,kalau dipendam..ada ketikanya terekpresi di riak muke..so, lepas nih kene jage2lah kalau takmau share dengan orang sekeliling..sebab nanti ade org yg perasan..kih3x..

No comments:

Post a Comment