Monday, September 19, 2011

Kembali semula..

Salam..


Aduhh..lame sungguhku tinggalkan blog ni..bukan ape..kerana ketidaksempatan atas beberapa sebab yang munasabah..pertama..sedang bercuti dan praktikum..huhuhu..bukan takde mase..cume capaian internet di tempat aku praktikal sangat down skit..broadband tak boleh jalan derr..nak ke kafe cyber..ahh..malaslaa pulak sebab transport takde..nak kene pinjam dulu baru bleh bergerak sane sini..siannyerr..keduanye pulak..aku malas nak carik inisisatif sebab kalau pegi cc pun tak berape selera dan selesa..almaklumlah, cc lah katekan..dan ketigenyer plak..aku dah terlampau banyak idea time tuh..tp frust sebab tak dapat curahkan idea tu dalam nih :'(



Well..kini kembali semula..rasenyer kat sini kut tempat aku bleh rilek2 carik idea dan selesa..depan laptop di meja study..tp studynyer mane plak..?kih3x..rileks..akan dibahagikan dengan sebaiknyer..banyak jugak idea lepas2 ni..tp pendam sajelah..biarlah ia jadik 'konangan'..hik3x..anyway, kat usm kini sedang sibuk dengan aktiviti convocation yang akan setat minggu nih..aihh..besnyer korang eh nak konvo nih..takper..taun depan aku pulak (insya'allah..nada pujuk hati)..off course lahh..maunyer tak konvo..takkan tak dapat abis taun depan..nak tak nak kene hak setlekan pengajiaan yang masih berbaki nih..arap2 tiada halangan..



Nak sampaikan pada semua yang nak konvo nih tak dapatlah..dengan hembus nafas dan iring doa..aku wish congratulationlahh pade diorg dalam hati..(bleh plak camtu kerr..?)arap2 diorg menjadik oranglahh kat luar sane tu haa..maksud aku, biarlah mereka akan terus berjaya dengan kerjaya masing2 dengan penuh integriti dan personaliti..wahh..macam polis plak kann..



Jadik..aku kini bergelar pelajar taun akhir..senior..?tiada istilah tu bg aku kat sini..ini bukan zaman ali setan..tp..arap2nyer segala2nye akan menjadi satu petanda baik buat aku meneruskan misi dan visi di sini..untuk segenggam ijazah tuh..harus ker balik tanpa segulung kertas tuh..nak mam!hahaha..hopefully went well lahhh..(alahhh..awal2 jerk..nanti dah down..arap2nyer tidak laaa..peliszzz)..

No comments:

Post a Comment