Monday, May 2, 2011

Cuti..cuti..cuti..

Salam all..

Ah haa..smalam 1hb..hari pekerja so, mengikut sistem perkalendaran Malaysia, jika cuti am jatuh pada public holiday ya'ni ahad maka ia di extendkan ke hari seninnye plak..bestkann..hari yg menang dinantikan oleh pekerja2..sebabnye dapat cuti..kih3x..tp, hari tu kat aku dah xde nilai..buat mase skanglaa..kih3x..so, hari ni senin..ape nak buat..paper tinggal satu jer lagi..punyerlaa jauh gapnyer..naseb..org lain sumer dah syok2 kat kg halaman..aku tggl disini bersama barang2 yg bersepah utk dikemas sbb dah abes satu sidang kene keluar dah bilik ni..huhuhu~~..next sem duk bilik lain..hope selesa la sangat2..hee~~so pade org2 yg bekerja tu aku wish selamat hari labourlaa yerr..semoga cuti2 ni beri satu kepuasan nikmat cuti kat anda semuanyer..hehehe..


Well..aku yg x bekerja dah sah2 mmg cuti ni ape kes plak..?hahaha..nak hadap buku untuk paper Khamis ni Psychology Abnormal dah rase malasla plak..so, buatlaa xtvt2 yg berpekdah sket..yerr..aku buat xtvt yg berpekdah la gak seperti mengemas barang2..kih3x..terpakse lah buat kann..hahahaha..dan jugak melayari internet..hahahaha..ape pun, kat luar jendela nampak sorg demi sorg hamba Allah seret beg memberambuskan diri..betapa syoknyer mereka dgn gelak tawa dan hilai yg disambut2..ampeh!pasai pa nak maghah..pasai aku xlepas2 balik lagi..wuuu~~..tp xpa..aku akan sentiase sabar menanti hingga ke hari khamis nih..good luck!jgn tensen..senyumm selalu..


No comments:

Post a Comment