Tuesday, March 1, 2011

Membeli belah..la la la la..

Salam..

Lately nak habaq la aku balik kg kann..coz ada dalam kalangan depa yg x berpeluang balik kg kann..hihihihi..syok laa tuh nak habaq mai..awatnya jadik lagu nih..?sepiking lagu apa nih..hishh..tukaq version la noh..anyway..erk..hmm..ni laa nak cite sket baru2 nih pulang ke kg halamanku atas urusan2 tertentu..ape dia..?hmm..nak carik 'barang2' sket sbb nak get redi 'satu' function..huhuhuhu..xpa lah..tgk je la barang2 nih..may b ampa leh agak kut..tp ini sume ilustrasi je laa..kih3x..not real..hahahaa..

songkok ni murah kut beli time x raye nih..berbaloi2..sangat2 berbaloi..


cube test pilih mana satu kain yg di choose..salah satunye ade dlm nih..tp lebe kurang laa..kih3x..


bleh tahan jugak butang baju melayu nih..dia punye 'geng'..hihihihi..


ekceli, ni ilustrasi utk kain ela tu..kaler turqoise yerr..so mmg fungsi kain tu utk dibuat baju melayu so, hans issac nih dipilih sbg model baju melayu aku laa..so, lebe kurang mcm ni la kut..tp kalo aku pakai lagi ensem kut..kui3x..

No comments:

Post a Comment