Saturday, February 12, 2011

Benar2 rasa bersalah..

Salam..

Semenjak dua menjak nih..aku kene jage hati beberpa pihak termasuklah dia..nape ntah..aku dah jadik terlalu x regid plak skrang..hmm..sedeyh..tp ape boleh buat..demi untuk kebaikan..aku harus akur..maafkan saye..(jerit dalam hati..saye x berniat nak buat awk sedeyh..)jgn nanges2 yer..awk mesti kuat..mesti awk dah banyak nanges..saye tau..mlm td awk nanges..saye tau sedu awk dlm phone mlm td..saye tau awk nages lagi dlm fb chat awal pagi td..saye pun nanges tau..(nanges dalam hati..nanges kuat2..)coz saye nih sensitip sangat2..saye tau awak sensitip lain..tp, saye xleh tahan kalo awk sedeyh..ni yg nak nanges nih..huhuhu..(nanges kuat2 dalam hati)..skrang nih..sume main ikut pendam jer..terlalu banyak..terlalu banyak..mau kene barah aku nih sok..hopefully not..ampunkanlah diriku wahai Rabb..aku xterdaya..hanya Engkau yg mampu membuat hati aku dan dia gembira..

Dan, saye arap awk tabahkan hati..kite x mintak utk semua itu jadik..sudah menjadi ketentuan Dia..mungkin hikmah yg terbaik buat diri awk..(simpati aku terlalu tinggi pada sesuatu..that’s y aku nampak lemah..)Tuhan..berikan aku kekuatan..berikan dia kekuatan utk hidup dan menjalani kehidupan ini..semoga baik hingga ke puncaknya..semoga semuanya berjalan lancar..

Macam2 pulak yg jadik bile nak dekat2 nih..semoga Tuhan mempermudahkan segala urusan..kalo awk tau ape yg saye rase mesti awk sedeyh lagi..tp saye xmau kongsi ape yg saye rase..sudah2lah..cukuplah saye saje yg rase..saye x berniat utk salah cakap..tp kadang2 kite xterniat dan x termaksud ape yg kite lafaz..maafkan saye..kite akan sentiasa perbaiki diri kite ok..

No comments:

Post a Comment