Wednesday, January 5, 2011

Al-kisahnya..Part 2..hehehe..

Salam..

Sambungan kembali paparan mengenai perihalku di Bandung tahun lepas..wahh..taun lepas tuu..yer laa..even, taun baru baru 5 hari..tp peristiwa tu berlaku di tahun 2010..so consider taun lepas laa kann..kih3x..so, ini adalah sebahagiaan lagi foto yg mampu ku uploadkan dlm entry kali nih..just pic jerr..teller story dia di gambarkan pada pic itu aja..kih3x..penceritaan yg lebeh lanjut tidak dapat disertakan kerana ia akan meleret2 kepada penceritaan yg tak hingin aku ceritakan..ape ceritanya..?hmm..biarlahh rahsia..coz melalui akan ada yg sedang melihat mungkin..mana tau..?live traffic feed menceritakan..hahaha..itu pun kut..kut laa..tp may b boleh sampai kepada mereka2..kih3x..just silence please..ahh..see..dah meraban2 dah..hmm..just take a look je laa..(tp foto ini hanya sebahagiaan jer..x larat aih cheq nak bg redah masuk semuanyerr..x tertengok..seriesliii..kih3x..)

























Last pic aku di Bandung..huhuhu..sayonara..








No comments:

Post a Comment