Wednesday, September 8, 2010

Penghujung Ramadhan..Hadirnya Syawal 1431 H..

Sebentar tadi dah diishtiharkan tarikh sambutan aidilfitri oleh 'atuk' tu..dahsat tol 'atuk' tu kann..ingatkan dah pencen..kih3x..still kuat lagi tuu..hahahaha..so, ade sikit sad laa coz rasa x cukup ambik manfaat bulan ramdhan nih..almaklumlah, walaupun bulan ni setan ikat tp ade setan dalam diri kite yg kite kene akui gak..itu lah lemahnye iman..harap2 tahun depan kite dapat berjumpa lagi ye ramadhan..very2 hopefully..amin..well..nak kate lebey pun xgune coz sumernye atas diri kita sendiri jugak..jd, dalam kesempatan yang ada, harap2 kite diberi lagi peluang..tp sesungguhnya dah banyak rasenyer peluang tuhan dah berikan tp sering kite alpa dan lalai dan x ambik 'port' sangat..hmmm..dauish amin menghela nafas yang panjang..

Tp, kehidupan mesti diteruskan..yang dah berlalu sudah diberi kepastian x boleh diubah dan diundur lagi..jd sama2 ambil iktibar!tp..kenape ade jugak tp2 nih..itu lah satu yg buat aku lemah nih..hmmphh..dauish amin mengeluh lagi..sabar..sabar..beri ruang dan peluang..mohon banyak2 pada tuhan..sesungguhnya Dia Maha Mendengar..

Whateverpun, masanya telah tiba..kita akan menyambut lebaran 2 hari lagi..Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri..Maaf Zahir Batin..pada semua umat islam walaupun berada di Uganda mahupun Zimbabwe dan Afrika sane..hehehehehe..semoga kita sentiasa diberi manfaat..amin ya rabb..

No comments:

Post a Comment