Monday, September 27, 2010

Hopeless..hmm..?

Hmm..x tau nape rase resah gelisah yg membelengu diri aku nih..banyak tugasan yg perlu disiapkan..?mungkin yer..nak prepare ujian yg bakal datang..?mungkin jugak..adus blom buat preparation lagi nih..tp yg pasti salah satunyer kepale nih still lagi teringat kat kg halaman..ceh!cam bebudak..cam kalo pegi oversea sok nih..hihihi..hmm..tp bukan itu semua yg bermain diminda aku ketika ini..ade beberapa perkara yg berat yg ingin dikongsi tetapi berat rase hati..hmm biarlah..semoga Allah beri aku kekuatan..dan semoga 'mereka' diberi kebahgiaan..hmmm..

Btw, dah masuk mggu ke3 syawal disambut..cuma hari ni baru aku berkesempatan nak buat puase 6..(hehehee..saje je tuh)..padahal sblm nih pun ade chance tp, nafsu tu yg kacau..hahaha..ade2 aje..hope aku bleh teruskan sampai ke 'ending'nyer..

Well..ape yg pasti tugasan harus disiapkan..mesti..nak tak nak..nak jugak..presentation mggu nih..wallah hai..rileks bro..rileks..do the best..hope 'dia' bg best..so, today must do something..wake up!!

No comments:

Post a Comment