Saturday, July 31, 2010

Mencari sesuatu..

Tika jejari ni asyik menari-menari menjalankan tugas tatkala itu sedang kedengaran lagu Hello by Lionel Ritchie..huhuhuhu..sungguh syahdu time mlm2 gini dapat dengar lagu sentimental value mcm tu kann..hik3x..so jiwang..but..hmmm..tell me how to win ur heart..?hah..hambik..dia dah mule merewang2 pk macam2..biase ah tuu kann..hmm..

So,what's the stori for today ek..?mcm biasa lahh..weekend kann..tp,this weekend aku terlibat utk satu event di sini..pertandingan pidato peringkat ipt pulau pinang..hahaha..event yg dirangka dengan penuh kerapian namun perancangan yg penuh kestressan..mana tidaknya,event nih dengar khabarnya terlalu semacam dirancang dlm jangka waktu yg singkat..so kene rush2 laa..dah laa semlm aku ade event utk interaksi Pemanis kat usm nih..so,what to do..just go trough the flow..hik3x..dlm pada tu bengang aku menerpa pada beberapa individu..tp xpa..pujuk jer laa hati..oh!cite pasal event Pemanis tu..its quite ok pada aku yg baru dlm persatuan nih..so,tuan penasihat kami Tn Hj Nordin b. Mohamed dilihat cukup 'sporting'..arap2 kita bleh 'geng' yer tn haji..hik3x..dan juga ttg pertandingan pidato tuu..hehehehe..usm just dpt tempat kedua..just ok lahh coz peserta mmg hebat2 lake..kalo aku masuk..ntah laaa..ketaq lutut den..kih3x..credit also to brother raop yg hanya menempah tempat ke tiga..tp xpala kan raop..u still the 'winner'..eh eh..bleh plak camtu..

so tamat sudah majlis2 yg perlu aku setlekan..so tggl lagi next evet yg masih dlm listing yg tgh tggu que jer..hihihihihi..arap2 dipermudahkan olehNya..amin..

No comments:

Post a Comment